- Blev medlem
- 23 Augusti 2021
- Meddelanden
- 2 547
- Mottagna reaktioner
- 2 157
- Poäng
- 1 427
Skickat nuAnmäl detta omgående. utredning.se@bisnode.com
Skickat nuAnmäl detta omgående. utredning.se@bisnode.com
Det är fel hos Bisnode scrolla bakåt i tråden till inlägg 1913.Jag har fått en brev Idag om att Holm tagit en upplysning på mig den 22/7, vilket är helt korrekt. Det verkar faktiskt vara så att det är hos Bisnode felet ligger, lite oklart varför de inte skickar förrän nästan två månader efter
Jag har letat på fairlos hemsida och det står inte något om 1 förfrågan de senaste 3 månaderna? Var sa de att det stod under för rubrik?Håller med dig i viss mån.
Först sa de bara att det inte går om man dragit på sig skuldsaldo/anmärkning eller så.
Sen ändrade de sig till att man automatiskt får ett avslag om man har fler än en ansökningar senaste 3 månaderna hos andra företag. Sen sa de att det står på deras hemsida om detta men att det då står att man KAN bli beviljad en höjning om man har mer än en förfrågan senaste 3 månaderna. Som sagt luddigt...
Dock så är det ju lite så systemet funkar med kreditupplysningar rent generellt. Man ska ju helst inte ha dragit på sig så mycket från annat håll..det kan man ju ändå till viss del förstå.
Vet inte. En kille från kundtjänsten kopierade någon lång text och han sa att det stod någonstans hos deras krav eller något bla bla...Jag har letat på fairlos hemsida och det står inte något om 1 förfrågan de senaste 3 månaderna? Var sa de att det stod under för rubrik?
Samma för mig ocksåAppen verkar död sen igår, den fastnar efter man identifierat sig via bankid -_-.